خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

     نظر یادتان نرود😉

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ سریال مرز خوشبختی از علی لهراسبی

من که قلبم، درگیره قلبم
بی تو اینجا، می میره قلبم
من که سهمم خوشبختی آرزوشه با تو باشه
درگیر قلبم با تو معنی می گیره لفظ عاشق
مگه آدم تا چه حد می تونه دیونه باشه
خوبه با هم بمونیم دلامون تو دل هم جاشه
من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یِدَندِگیامو
خوبم باشی، نمیخام به هیچ کسی بدی جامو
من بخاطرت، عاقل شدم نباشی می گیره قلبم
نمی تونم بمونم با کسی می میره قلبم
🎵🎵🎵
با تو آروم شد تموم زندگیم
با تو جون می گیره حسِّ بچگیم
من دلم کنار تو آدم شده
چون یکی مثل تو همراهم شده

من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یِدَندِگیامو
خوبم باشی نمیخام به هیچ کسی بدی جامو
من بخاطرت عاقل شدم نباشی می گیره قلبم
نمی تونم بمونم با کسی می میره قلبم

من بخاطرت کنار گذاشتم تموم یِدَندِگیامو
خوبم باشی نمیخام به هیچ کسی بدی جامو
من بخاطرت عاقل شدم نباشی می گیره قلبم
نمی تونم بمونم با کسی می میره قلبم

لینک دانلود مستقیم
حجم: 3.02 مگابایت

نظرات (۲)

  • دعوت به همکاری
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    با سلام و عرض احترام خدمت شما مدیر گرامی

    با توجه مطالب زیبا و مفید وبلاگ شما، به صورت رسمی جهت همکاری و کسب درآمـد در سایت علمی و آموزشی **** ** دعوت می شوید.

    منتظر حضور گرم شما هستیم.

    ارادتمند شما – مدیریت سایت  ****************

     

    پاسخ:
    سلام
    با تشکر از دعوتتون، متأسفانه فعلاً تصمیمی برای همکاری و کسب درآمد ندارم.
    انشاءالله در زمان دیگری همکاری با شما را آغاز خواهم کرد؛
    Your means of explaining all in this paragraph is actually
    fastidious, all be capable of effortlessly understand it, Thanks a lot.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">