خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

     نظر یادتان نرود😉

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با من صنما دل یک دله کن از همایون شجریان

با من صنما دل دل دل دلُ دلُ دل دل یک دل دل یک یک دله کن-->۲
🎵🎵🎵
گر سر ننهم، گر سر ننهم، وانگه گله کن
با من صنما دل دل دل دلُ دلُ دل دل یک دل دل یک یک دله کن
🎵🎵🎵
ای مطرب دل زان نغمه خوش، این مغز مرا پر مشغله کن-->۲
😣😣😣،😳😣
سی پاره به کف، در چله شدی، سی پاره به کف، در چله شدی، سی پاره منم ترک چله کن، سی پاره منم ترک چله کن

با من صنما دل یک دله کن گر سر ننهم وانگه گله کن-->۲
با من صنما دل دل دل دلُ دلُ دل دل یک دل دل یک یک دله کن

گر سر ننهم، گر سر ننهم، وانگه گله کن
با من صنما دل دل دل دلُ دلُ دل دل یک دل دل یک یک دله کن

لینک دانلود مستقیم
حجم: 5.97 مگابایت

نظرات (۲۴)

  • فاطمه توکلی
  • عالیست به جان خسته روح میبخشد

    بی نظیر

     

    پاسخ:
    یکی از خوبای خواننده
    همیشه به شادی...

    چه بگویم از این سیاه مشق صوتی و نقاشی خط آواها در حنجره ی زعفرانی این خراسانی. عالی عالی عالی ....واقعا ممنونم

    خوب است خوشمان امد ههههههههه

    عالییییییییییییییییی فوق العاده است

    آهنگ خیلیی زیباییه

    عالی عای عالی . بهتر از شجریان فقط شجریانه

     

    معنیش رو به فارسی روان لطفا قرار بدید

     

  • آتلیه فردیس امیر شهنواز
  • نیاز به تعریف نداره . تعریف ارزشش و میاره پایین

    پاسخ:
    یعنی الآن ازت تعریف نکنم
    ;)
  • پارسا خاعف
  • عالی درجه یک

  • محمد صالح بارانی
  • واقعا عالیه

    سلام. این آهنگ واقعا عالیه هیچ کسسسسسسسس حتی امید و معین و اصفهانی و. ..... نمیتونن اینو بخونن من که خودم آروم آروم میخوندم قاطی کردم.

    پارسا خائف هم که اومد تو عصر جدید اینو خوند زیاد حرفه ای و خوب نخوند فقط کلمه هارو درست گفت همین هیشکی نمیتونه مثل استاد شجریان بخونه

     

    عالییییی

    پاسخ:
    سلام
     آره واقعا کار هرکسی نیست

    ممنون ک نظرت رو به اشتراک گذاشتی

    مرسی عالی 

     

     عالی و زیبا ❤️

    واقعا خیلی زیبا میخوننن

    الان من چی باید بگم

    عالیییییه

    هرچی بگم کم گفتم

    پاسخ:
    😳👏

    بسیار زیبا 

    بسیار عالی 

    ✌♥️

    وقتی در نت های اهنگ سفر کنی انگه دیگر به ارامش کی رسی

    جان دلم همایون جان شجرییان بهتر از خودت فقط خودتی

    عالییییییییییی واقعا دست شما درد نکنه

    مگه بهتر از شجریان داریم؟

     

    پاسخ:
    👍😃👆

    من به شخصا عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق آهنگا های استاد شجریانم اما این آهنگ بخدا انقدر قشنگه میری لب خوانی کنی کلا همچی رو قاطی میکنی 😐😆 

    ولی استاد شجریان خدا بیامرزتش😭🥺 رو دَست نداره😊😍💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟

    پاسخ:
    👍👏

    توصیف پذیر نیست ....

    پاسخ:
    👏👌

    پارسا خائف کپی ابن خوند از اینم بهتر بود

    پاسخ:
    🤩👏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">