خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

     نظر یادتان نرود😉

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تیتراژ پایانی سریال دیوار به دیوار از مهرداد یکتا

دیوار به دیوار دلم همدم من باش که هم پنجره باشیم
دیوار، میان منو تو مرز جدا بودن ما نیست تو بگذار پر از خاطره باشه
بیا دست به هم داده و دیوار بسازیم سر راه جدایی
از این فاصله های پر حسرت بیا قلب خریدار بسازیم
من تکیه به دیوار تو کردم تو به دیوار من این حس قشنگی
بین منو تو هر چه که باشد نه جداییست نه جنگیست
دیوار به دیوار، دلم همدم من باش، شریک غم من باش
سر سفره من هم نمک و مزه و بیش و کم من باش
دیوار به دیوار دلم همدم من باش شریک غم من باش
سر سفره من هم نمک و مزه بیش و کم من باش
🎵🎵🎵
من تکیه به دیوار تو کردم عجب حس قشنگی
حس قشنگی حس قشنگی حس قشنگی
حس قشنگی حس قشنگی حس قشنگی
دیوار به دیوار دلم همدم من باش شریک غم من باش
سر سفره من هم نمک و مزه بیش و کم من باش
دیوار به دیوار دلم همدم من باش شریک غم من باش
سر سفره من هم نمک و مزه بیش و کم من باش

لینک دانلود مستقیم
حجم: 2.72 مگابایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">