خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

     نظر یادتان نرود😉

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

سیب زمینی

شما وقتی سیب زمینی را بصورت پخته از آتیش بیرون می آورید ظرف یک ساعت در معده هضم خواهد شد. سیب زمینی آب پز ظرف 4 ساعت هضم میشود و سیب زمینی سرخ کرده ظرف 12 ساعت نصفش هضم و نصفش از طریق معده اخراج خواهد شد.

این رو گفتم برای پدر مادرهایی که به بچه بیچاره چیپس میدهند و شب طفل بیچاره موقع خواب باید صد دفعه این پهلو و آن پهلو شود تا در آخر سم حاصل از این چیپس جذب بدنش شود.

نظرات (۶)

وبلاگ خوبی دارین دوست عزیز
از این ب بعد دنبال میشین از طرف من
دوست داشتین ب منم سر بزنین قابل دونستین دنبال کنین خوشحال میشم🌹
And I thought I was the sensible one. Thanks for setting me sthagirt.
It's really very complicated in this busy life to listen news on TV, so I just use web for that purpose, and obtain the latest information.
whoah this weblog is fantastic i really like studying your posts.
Stay up the good work! You already know, many individuals are
looking round for this information, you could help them greatly.
It's genuinely very complicated in this full of
activity life to listen news on TV, therefore I simply
use web for that reason, and get the most up-to-date
news.
My spouse and I stumbled over here from a different page and thought I should
check things out. I like what I see so i am just following you.
Look forward to checking out your web page yet again.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">