خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

     نظر یادتان نرود😉

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
می‌باره بارون با صدای مجید بنی فاطمه

می‌باره بارون، روی سر مجنون، توی خیابونه، رویایی

می‌لرزه پاهام، بارونیه چشمام، میگه خدایی تو، آقایی


من مانوسم، با حرمت آقا، حرم تو وللّٰه، برام بهشته

انگار دستی، اومده و از غیب، روی دلم این جور، برات نوشته


{کربلا، کربلا، کربلا، اللّٰهُمَّ الرّزُقنا}(۲)


می‌دونم آخر، می‌رسه یه روزی، کنار تو آروم، بگیرم

با چشمای تر، یا که توی هیات، یا وسط روضه، بمیرم


یادم میاد، که مادرم هرشب، منو می‌آوردش، میون هیات

یادم میاد، مادر من با اشک، می‌گفت تو رو کشتن، تو اوج غربت


کوچیک بودم، که مادرم، حرز تو گردنم، می‌کرد

وقتی محرم، میومد، لباس سیاه، تنم می‌کرد


بزرگ تَرایِ، من منو، به مجلس، تو برده‌اند

هوامو داشته، باش آقا، منو به تو، سپرده اند

لینک دانلود مستقیم
حجم: 3.53 مگابایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">