خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

🐓از شیر مرغ تا جان آدمیزاد🚶

خوش آمدید

     نظر یادتان نرود😉

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تردست از امید حاجیلی

مثل یه تردست، منو دربست
عاشق یک دست، با نگات کردی تو
پس دیگه دست دست، نکن از بس، دل بی تو خسته است
نگو دل سردی تو دیوونم کردی تو آخ اگه بر گردی تو
"من با تو میمونمو قدرتو می دونمو"-->۲
"جونمو میدم نرو برات میمیرم من"-->۲
♫♫♫
مثل یه تردست، منو دربست
عاشق یک دست، با نگات کردی تو
پس دیگه دست دست، نکن از بس، دل بی تو خسته است
نگو دل سردی تو دیوونم کردی تو آخ اگه بر گردی تو
"من با تو میمونمو قدرتو می دونمو"-->۲
"جونمو میدم نرو برات میمیرم من"-->۲
♫♫♫
"بگی میریزم به پات"-->۲
هر چی که دارم برات، فدای اون خنده هات
"عشق تو عمرمو داده بر باد
اسمتو می زنم هر جا فریاد"-->۲
"من با تو میمونمو قدرتو می دونمو"-->۲
"جونمو میدم نرو برات میمیرم من"-->۲

حجم: 8.62 مگابایت

نظرات (۳)

I visited multiple blogs however the audio quality
for audio songs present at this web site is actually wonderful.
This is really fascinating, You're an overly professional blogger.
I have joined your feed and sit up for in search of extra of
your fantastic post. Also, I have shared your web site in my social
networks
Wе are a bunch of volunteers and starting a new scheme
in our commսnity. Your site providеd us with useful info tо work on. You've done an impressive job and our whole group cаn be thankful to уߋᥙ.
پاسخ:
I'm glad I was able to help you
Also thank you for sharing your opinion
Good luck

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">